Aller au contenu
Tutorial repository soe a3sync les bonnes pratiques En savoir plus… ×

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.

Jip

Arma 3

Messages recommandés

Le tee-shirt c'est bien, le feedback c'est mieux, alors dis nous voir un peu gros :rolleyes:

Malheureusement, je n'ai pas pu le tester bien longtemps. De ce que j'ai pu voir et faire, les déplacements sont identique à Arma II, la grosse difficulté rencontrée pour moi c'était de cibler les unités en tant que nageur de combat.

Il est facile de retirer des éléments de l'arme (laser ir, lunette grossissante).

Ce qui m'a le plus impressionné ce sont les effets de lumière de nuit.

c'est les commentaires de ptitdo derrière ?

mdr

<< vas y, met lui un gros headshoot >> :D

2 développeurs d'Arma 3 arrêté sur l'île de Lemnos pour espionnage.

Message officiel de Maruk Spanel sur le forum officiel:

We can confirm that two Bohemia Interactive employees, our colleagues and friends, were arrested during their holiday trip to Lemnos. They visited the island with the sole purpose of experiencing the island's beautiful surroundings.

Since its establishment in 1999, Bohemia Interactive has created games based only upon publicly available information. We always respect the law and we've never instructed anybody to violate the laws of any country. The same is true for Arma 3.

Currently, all our effort goes towards supporting the guys over there, as well as their friends and families affected by this difficult situation. We sincerely hope that this is an unfortunate misunderstanding of their passion as artists and creators of virtual worlds.

On behalf of the Bohemia Interactive team,

Source

A party of British planespotters were arrested in similar circumstances in 2001. The group were held for six months before being released on £9000 bail.

Si ils font la même, on est pas prêt de mettre nos mains sur le jeu :unsure: